sobota, 24 października 2009

Ciekawostki z miasta - edit: 07.11.2009

Kolejny mistrz kierownicy pokazał się w stolicy :)

Aston Martin w nieodpowiedzialnych rękach staje się niebezpieczną zabawką. To nie scena z nowego Bonda tylko ul.Belwederska. Mi się wydaje ale ten kierowca wyprzedzał przez podwójną ciągłą ! Tylny napęd , mokra i brudna droga , cienias za kierownicą :) Proste są dla pociągów a zakręty dla kierowców. Ma nauczkę i bardzo dobrze , że nikomu nie zrobił krzywdy. Szkoda , że za pieniądze nie można sobie kupić wyobraźni i umiejętności - co nie "mistrzu". Śmiać mi się chce z kierowcy a płakać bo piękne auto ucierpiało. Ciekawi mnie tylko kiedy się pokaże na aukcji w internecie.

Zobacz to -> TVN Warszawa


Poniższy artykuł skłonił mnie do napisania swoich spostrzeżeń dotyczących kolizji i tego co się wokół dzieje. Denerwujący jest fakt , że nawet najmniejsza stłuczka powoduje zamieszanie na drodze. Wszyscy oglądacze z otwartymi ze zdziwienia gębami prawie się zatrzymują żeby pogapić się co się stało. Nawet jak mamy kilka pasów ruchu to zawsze robi się zatwardzenie. Ja wiem , że może to być coś innego dla znudzonych życiem gości ale nie utrudniajmy sobie życia wzajemnie. Chcesz popatrzeć to zjedź w bezpiecznie miejsce i idź sobie podziwiaj !


Tu mamy przykład kierowcy , który przez własną ciekawość wypakował w barierki. Dobrze , że to nie poniedziałek rano bo już stało by pół miasta :)) . Dobrze mu tak :)

News z TVN Warszawa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz