sobota, 7 listopada 2009

Ciekawostki z miasta - part.2

Chciałem Wam przedstawić ten reportaż z TVN Warszawa ponieważ dotyczy po pierwsze tragedii jaka dzieje się na jednej z dróg a po drugie bo mieszkam niedaleko i bardzo mnie jako mieszkańca dotyczy.

Ulica Lucerny kiedyś była małym i spokojnym połączeniem pomiędzy ulicą Patriotów oraz Traktem Lubelskim. Jest taki rozgraniczeniem pomiędzy Sadulem a Wawrem. Jako dzieciak spokojnie przechodziłem przez nią do szkoły , jeździłem na rowerze a wypadki zdarzały się bardzo rzadko. Od momentu odszykowania ulicy Kadetów stała się nieprzygotowaną zupełnie do tego autostradą. Codziennie a głównie rano i popołudniu dzieją się tam dantejskie sceny. Wszystko dodatkowo się pogorszyło po niedawnym remoncie nawierzchni. Uwierzcie mi , że są osobniki , którzy na własne oczy widziałem jeżdżą tam grubo ponad 100 km/h. Co kilkadziesiąt metrów są pasy i skrzyżowania. Nie ma w zasadzie tygodnia bez kolizji lub już nawet wypadków. Niestety jest to dogodny objazd dla towarzystwa z linii otwockiej , starej miłosnej i bandy ze wschodu kraju. Zero , powtarzam zero wyobraźni.

W ciągu dwóch ostatnich tygodni zginęły dwie osoby na pasach.

Jako komentarz do reportażu powiem ze swojej strony , że pomysł z sztucznymi dziurami jest bezsensowny a po drugie to wygląda na to , że w tamtym rejonie żyją tylko emeryci :) a to nieprawda :)

Link do reportażu na tvnwarszawa.pl -> TVN WARSZAWA

2 komentarze:

  1. 1. od lat jak pamiętam zapi*** mercedasami po Lucerny, czemu ? No przecież serwis musi gdzieś przetestować :)
    2. Rzecznik ZDM ma jakiś problem ze sobą, nie nadaje się kompletnie na to stanowisko. Za każdym razem jak go widzę, zbiera mi się na odruch wymiotny
    3. Tyle lat... czemu tam świateł nie postawią.
    4. ulica zrobiła się bardzo ruchliwa od czasu otwarcia mostu siekierkowskiego. Zresztą skrót był dobrze znany okolicznym, ale teraz...

    Liczę na światła w tamtym miejscu, bo nie chciałbym aby to był ktoś z mojej rodziny :(

    OdpowiedzUsuń
  2. No to mamy na lucerny, przynajmniej z glowa

    http://www.tvnwarszawa.pl/-1,1636894,0,,urzednicy_sygnalizator_na_lucerny_legalny__beda_nastepne,wiadomosc.html

    OdpowiedzUsuń